Monday, October 19

luni

Ei şi . . . cât a mai trecut de când iar am zis că scriu şi n-am mai scris? Incredibil. Dintre toate lucrurile pe care vreau să le fac şi nu ştiu cum, domne', nu apuc să le fac, blogul începe să se distanţeze în capul listei. Uffff.

Mă enervează că în ultima vreme am avut imbold-ul de a scrie aici numai când aveam de 'dat afară' mizerii sau mici enervări zilnice. Şi este atât de nu-ce-vreau-eu-să-fac-pe-blogul-ăsta! Aici e colţul meu de soare.

Ori mi s-a modificat mie modul de abordare al vieţii (nu prea cred) ori mi s-a modificat modul de împărtăşire a ceea ce mi se întâmplă.

E foarte interesant cum e cea mai fericită perioadă din viaţa mea (pe absolut toate planurile) şi totuşi nu-mi vine să povestesc decât acel 1% de chestii enervante care apar inevitabil (că de n-ar apare, s-ar chema că sunt high de 6 luni nu că sunt fericită pe bune). 

Anyway, afară e cum e. Eu vreau să-mi fac un şodou - recomand din toată inima, e din zona aia de Prilej de răgaz (vai cât îmi place campania Napolact) cu arome de vacanţă la bunica. 

Îmi vine să zic că vreau să plec undeva dar nu mi-e clar dacă asta îmi lipseşte acum. Poate doar siguranţa unor mecanisme. Iar e perioada de tranziţie de la una la alta, cred că e doar o problemă de a mă 'aşeza' în situaţie' (şi problemă e mult muuuult spus).

All's well that begins well :)

3 comments:

calinvd said...

Eu ma bucur ca in sfarsit a ajuns si la Cluj reteta de sodou . Sodoul asta are vreo legatura cu pasiunea ta pt lb franceza si implicit pt obiceiurile lor culinare? Cine stie , nici nu e atat de important precum faptul ca ai reinceput sa scrii.
Am citit cateva posturi si mi-au placut si vreau sa mai am sansa sa le comentez :)

mărie said...

Nicio legătură cu vreo pasiune pentru limba franceză . . doar amintiri din copilărie. Ţi-a plăcut? :)

Cosmin said...

Teorie ramane valabila: cand te bucuri de real life n-ai chef de blog :)